Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2013 23:08 - 16 години ''приятелство'' на вятъра
Автор: danette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мислех че никога няма да ми се случи да бъда предадена от приятел , на който съм разчитала години наред, но ето че ме сполетя...горката аз!
Ето какво се случи. Наскоро един мой ""приказлив"" и цапнат в устата приятел беше изкоментирал манията на най-добрата ми приятелка  да се снима. По принцип съм съгласна с неговото мнение.  Пепи наистина обича да се снима..по няколко пъти на ден даже. Има около 800 нейни снимки във facebook и наистина е леко обезпокоиттелно, но никога не съм го превръщала в проблем. Но ето че изведнъж на Мишето му стана смешно че Пепи има толкова голямо самочувствие и взе че и го каза в лицето. Тя пък веднага ми се оплака. (те не се разбират много) Поиска да и дам неговия номер за да може гаджето и да ""го сложи на мястото му"". Аз, разбира се нямам правото без позволение да давам номера му на никой, още по-малко на някой който умишлено ще го притеснява. Казах и че не искам да участвам в спора им, а тя не беше доволна от решението ми. Каза че я предавам и че избирам неговата страна и от тогава не ми говори. С нея сме приятелки от 16 години. Честно казано, тя винаги е била по-невярната приятелка, но аз винаги съм си държала езика зад зъбите. Това явно е моята грешка - оставих я години наред да се оплаква от мен за най-малкото, а аз си мълчах сякаш тя е безгрешна. Сама я научих че каквото и да стане, аз ще поемам вината...
Свикнала е да ми говори на "ма"  и да ми казва че съм луда, ненормална и дори тъпа. Кара се с всичките ми приятели и все в мен е вината за всичко. Сега отказвам да се извиня, защото съм го правила прекалено много пъти и при това все за нейните грешки. Не се чувствам виновна, нито гузна. Дори не съм се карала с нея, просто и казах че няма да участвам в нейните кавги. Ако това означава края на едно "приятелство" то така да бъде. И без това аз съм тази която го е крепяла винаги. Дали ще ми се извини или ще забрави за мен? Следва продължение.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8998
Постинги: 5
Коментари: 4
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930